Vesikatko Dipolissa 22.2. klo 8-15

Dipolissa (Otakaari 24) on torstaina 22.2.2024 suunniteltu vesikatko, joka alkaa klo 8.00.
Poikkeustilanne-kuvitus
Kuva: Aalto-yliopisto / Veera Krouglov

Vedenjakelu keskeytyy Dipolissa torstaina 22.2.2024 klo 8.00, päättyen arviolta klo 15.00. Dipoliin pääsee sisälle ainoastaan Aalto-yliopiston kulkutunnisteella, hanavettä ei tule eikä wc-tiloja saa käyttää.

Dipolin ravintolat ovat myös suljettuna.

Korvaavaa vedenjakelua ei ole järjestetty.

Vesikatkoista löytyy enemmän tietoa HSYn sivuilta.

Liituraitapukuinen mies seisoo betoniseinän edessä kädet taskuissa
Yliopisto Julkaistu:

Vesa Kemppainen: ”Työelämässä tärkeä ominaisuus on mielenkiinto uusia asioita kohtaan”

Alumnitarina: Fiskars Groupin Art Director Vesa Kemppainen pitää tärkeänä työelämätaitona luovuutta ja kykyä luovaan päätöksentekoon. Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun alumnilla on tapana sanoa uusille asioille mieluummin kyllä kuin ei.
Ilmakuva Tietotie 2 -kiinteistöstä keväällä, näkymässä punatiilisiä rakennuksia.
Kampus Julkaistu:

Senaatti-kiinteistöt ja Aalto-yliopisto allekirjoittivat kiinteistökaupan Otaniemen kampuksella sijaitsevasta kiinteistöstä

Tietotie 2:ssa sijaitseva toimisto- ja laboratoriokiinteistö vahvistaa kampusalueen ytimeen sijoittuvia toimintoja ja palveluita.
Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan